Zvyšte příjmy snížením výdajů

Business

U druhů podnikání jako je například posilovna, tělocvična, nebo kurzy, záleží vždy na tom, kolik platících klientů službu využije. Ode všech příjmů totiž musíte odečítat náklady, a ačkoliv se příjmy liší dle různých kritérií, výdaje se pohybují stále stejně. Co s tím?

posilovací set

Snižte výdaje v době, kdy míváte nižší příjmy

V době kdy k vám přijde menší množství klientů máte příjmy pochopitelně nižší. Snížit si mohou také výdaje, například za instruktory, kteří v tuto dobu nebudou potřeba v klasickém množství. Nemusíte přeci platit zaměstnance za to, že sedí s mobilem v ruce, protože nemají zrovna co na práci. Jak ale vědět, kdy bude příliv klientů větší a kdy naopak? Zkuste si založit rezervační systém fitness-rezervace.cz, pomocí nějž se předem dozvíte, jaká bude vaše vytíženost a na co se připravit.

Nabídněte nižší cenu

Slevami přilákáte klienty i na dobu, ve kterou by obyčejně nepřišli. Máte-li nejméně nabytý rozvrh například mezi devátou a desátou ranní, nabídněte na tento čas nižší cenu.

Benefity

Multipasy a různé systémy benefitů mohou být dalším zdrojem příjmu. Spousta lidí dostává tyto karty v práci, ale neví, na co by je využili. Pokud budete jedním z partnerů, mohou je využít právě u vás. Získáte tím klienty, které by běžně ani nenapadlo přijít zrovna k vám.

Veďte si záznamy

Zaznamenávejte si ve kterou denní dobu chodí lidé více a ve kterou méně.

internetový systém

Nabídněte vouchery

Dárkové poukázky, nebo vouchery za výhodnější cenu můžete nabízet na různých slevových portálech, kde lidé hledají výhodné akce, nebo dárky pro své nejbližší. Tím získáte další nové klienty.

Investujte, abyste vydělávali

Investovat do podpůrných systémů bývá výhodné a výnosné. Ušetříte si tím spoustu času, který můžete věnovat důležitějším věcem. Například systém Fitness rezervace nabízí mnoho způsobů využití, mezi nimiž jsou i živé vysílání, vouchery, pokladny s EET, ukládání a tisk účtenek, platební brány i upozornění. Budete tak mít snadno přehled o době vytížení, výdajích, příjmech a možnostech propagace.